עורך דין פלילי בתל אביב

חיכוכים עם רשויות החוק יכולים להיות מפחידים גם כאשר לא מדובר במשהו רציני – כמו במצב של קבלת דו”ח משוטר תנועה על נהיגה מהירה. פחד זה מתקיים על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתיקי משטרה רציניים על עבירות משמעותיות, אז האזרח הפשוט מוצא את עצמו חסר אונים אל מול כוחה הרב של המדינה – וצריך עורך דין פלילי בתל אביב.

 

מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי בתל אביב ובערים אחרות בארץ אמון על ייצוג חשודים ונאשמים לאורך התהליך הפלילי, משלב החקירה עד לשלב הזיכוי / הטיעונים לעונש.

ליווי זה כולל בתוכו:

מתן ייעוץ משפטי בשלב החקירה: עורך הדין הפלילי שלכם ייעץ לכם מה להגיד ומה לא להגיד בחקירה, מהם הזכויות שלכם שחשוב מאוד לוודא שהמשטרה שומרת עליהן וכיצד להתנהל אל מול רשויות החוק.

ייצוג בתהליכים המקדימים להליך המשפטי: ההליך המשפטי אינו מתחיל ישר לאחר החקירה, כאשר יש זמן עד להגשת כתב האישום, והליכים משפטיים נוספים לאחר הגשתו.

הליכים אלו יכולים לכלול דיון על הסדר טיעון, שם עורך דין פלילי בתל אביב יוכל להביא למחיקת סעיפים מהאישום והקטנת העונש כחלק מעסקה בה אתם מודים באשמה. לחלופין – עורך הדין יכול להביא למחיקת כתב האישום בטענה של היעדר ראיות או היעדר אשמה.

ייצוג בדיוני מעצר: ישנם מקרים בהם התביעה המשטרתית או הפרקליטות יבקשו לשים את החשוד או הנאשם במעצר עד לתום ההליכים / עד להגשת כתב אישום. משמעות בקשה זו היא כליאה בפועל של האדם עוד בטרם שהוכחה אשמתו, ולעיתים אף בטרם שהוחלט להגיש כנגדו כתב אישום! עורך דין פלילי בתל אביב יוכל לטעון שאין סיבה ממשית למעצר, שמוצדק רק במקרים בהם החשוד / נאשם מהווה סכנה לציבור או יש חשש שישמיד ראיות.

ייצוג במהלך המשפט: מרגע שההליך הפלילי מתחיל, הנאשם נדרש לשירותיו של עורך דין פלילי לצורך הצגת הגרסה שלו לאירועים, וזאת דרך תחקור עדים והגשת כתבים משפטיים לחבר השופטים. ייצוג זה כולל בתוכו גם ייצוג בשלב הטיעונים לעונש, שם נקבע עונשו של מי שנמצא אשם על פי קריטריונים רבים הכוללים את עברו הפלילי, מצבו הנפשי והפיזי בעת ביצוע העבירה וכיום, שיקולים להחמרה ושיקולים להקלה בעונשו.

ייצוג בערעורים על הרשאה / על חומרת העונש: גם לאחר סיום התהליך הפלילי הראשוני ניתן להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי בתל אביב לצורך ערעור על עצם הקביעה לפיה האדם אשם, או ערעור על חומרת העונש. ישנם דיונים אם כדאי לשכור את אותו עורך הדין שייצג אותכם בערכאה הראשונה גם בערכאת הערעור. ישנם מספר יתרונות וחסרונות לשני הכיוונים.

הכר את הפליליסטים
אלעד
אלעד​ - יוצא פרקליטות מחוז ת"א
נעם
נעם - בעל מעל 25 שנות ניסיון
נדב
נדב - תובע עירוני לשעבר
אהרון
אהרון - יוצא הפרקליטות והשב"כ

 

מהם המקרים בהם כדאי ליצור קשר עם עורך דין פלילי?

אנחנו ממליצים לכל אדם שמתגורר בתל אביב ונמצא במגע עם המשטרה בהקשרים פליליים ליצור קשר עם עורך דין פלילי בתל אביב ולוודא שהוא מתנהל בצורה שמקדמת את האינטרסים שלו באופן מיטבי.

קביעה זו נובעת מכך שתיקים פליליים רבים התחילו מכך שהמשטרה זימנה מישהו כעד ואז עלה לה חשד למעורבותו בעבירה, וכן מכך ששלב החקירה הראשונית של כל תיק משפיע משמעותית על אופן ההתפתחות של התיק כולו. אדם שמיוצג על ידי עורך דין פלילי טוב יוכל למנוע מהתיק להתפתח כבר בשלב זה, ולהוביל לגניזתו.

 

מה כדאי לברר כשמחפשים עורך דין פלילי?

כדאי מאוד לברר מיהו עורך הדין שאתם שוכרים. אנחנו ממליצים לכל אחד שמעוניין בעורך דין פלילי בתל אביב להסתכל על הניסיון של עורך הדין שאת שירותיו אתם רוצים לשכור (כמה שנים הוא בתחום?), לבקש ממנו המלצות מלקוחות קודמים ולברר את אחוזי ההצלחה שלו בתיקים הדומים לתיק שלכם.

חשוב מאוד לשים לב! המשפט הפלילי נראה מבחוץ כמקשה אחת, אבל בפועל מדובר באוסף גדול מאוד של חוקים ושל עבירות שונות ומגוונות. אנחנו ממליצים בחום לשכור את שירותיו של עורך הדין הטוב ביותר שמתמקצע בעבירה שלכם. קביעה זו נובעת מכך שהעבירות השונות שונות אחת מהשנייה מאוד, וכך גם הייצוג המשפטי בהן.

 

לבחור נכון – כך תמצאו עורך דין פלילי מנוסה בתל אביב

בנוף המשפטי הדינמי של תל אביב, בחירת עורך דין פלילי יכולה להשפיע רבות על תוצאת התיק שלכם. לכן חשוב להקדיש את הזמן לחיפוש עורכי דין פליליים מומלצים בתל אביב ולהיפגש עם כמה משרדי עורכי דין פוטנציאליים, כדי לקבל החלטה מושכלת ששומרת על הזכויות והאינטרסים שלכם. זכרו כי עורך דין פלילי שנבחר בקפידה, יכול להיות בעל הברית החזק ביותר שלכם בהליך החקירה במשטרה, כמו גם באולם בית המשפט.

 

הקווים המנחים לבחירת עורך דין פלילי בתל אביב

אם אתם גרים בתל אביב והסביבה, ועומדים לקראת חקירה משטרתית או הגשת כתב אישום פלילי, בחירת עורך דין פלילי טוב בתל אביב, צריכה להיות בראש מעייניכם כרגע. מציאת עו”ד פלילי מומלץ בתל אביב, זו אמנם לא משימה קלה, אך בהחלט יש לכך חשיבות עליונה לעתידכם.

הנה כמה קווים מנחים שיעזרו לכם למצוא את עורך הדין הפלילי האידיאלי עבורכם:

הכשרה: חפשו עורך דין פלילי המתמחה בתחום המשפטי הספציפי הנוגע לתיק שלכם. בין אם מדובר בעבירות סמים, עבירות צווארון לבן או עבירות אלימות, עורך דין פלילי מנוסה בסוג התיק שלכם, יגיע עם הבנה מעמיקה יותר של החוקים וההליכים הרלוונטיים למצבכם.

ניסיון: חפשו עו”ד פלילי ותיק ומנוסה עם רקורד מוכח של טיפול מוצלח בתיקים פליליים. ניסיון של שנים רבות לא רק מעיד על ידע רב, אלא גם על היכולת להתנהל ביעילות מול המורכבות של מערכת החוק והאכיפה.

היכרות עם מנגנוני האכיפה, התביעה ובתי המשפט המקומיים: בחרו עורך דין פלילי שמשרדו בתל אביב או בקרבתה ושלו ניסיון רב בניהול תיקים פליליים בתל אביב. עורכי דין פליליים בתל אביב מכירים לעתים קרובות את בתי המשפט, השופטים והתובעים המקומיים, מה שיכול להוות יתרון בבניית אסטרטגיית ההגנה שלכם.

מוניטין: חקרו את המוניטין של עורך הדין בקהילה המשפטית ובקרב לקוחות לשעבר. ביקורות מקוונות והמלצות ממקור ראשון מחברים או משפחה, יכולים לספק לכם תובנות חשובות לגבי המקצועיות, האתיקה ושביעות רצונם של לקוחות המשרד.

מיומנויות תקשורת: תקשורת יעילה חיונית ביותר בהליכים פליליים. לכן כדאי לוודא שעורך הדין שתבחרו בו, יכול להסביר מושגים משפטיים מורכבים בצורה קלה להבנה ומגיב לשאלות ולחששות שלכם באופן ברור.

זמינות: ודאו שלעורך הדין שתבחרו יש את הזמן והזמינות להקדיש לתיק שלכם. עורך דין פלילי עם עומס רב בתיקים, לא יוכל להעניק לתיק שלכם את תשומת הלב הראויה וזה לא סיכון שכדאי לקחת כשעתידכם מונח על הכף.

היקף שכר הטרחה: דונו מראש בנושא שכר הטרחה של עורך הדין, כולל כל העלויות הנלוות לטיפול בתיק. כך תימנעו מהפתעות לא רצויות.

 

עדיין מחפשים עורך דין פלילי בתל אביב? מצאתם!

אם אתם זקוקים לשירותי עורך דין פלילי בתל אביב והסביבה, צוות “הפליליסט” כאן עבורכם.

משרדנו הוא משרד עורכי דין פליליים עם למעלה מ- 10 שנות ניסיון, מספר רב של המלצות מלקוחות שבעי רצון ואינספור סיפורי הצלחה. אנו מתמחים אך ורק בתחום הפלילי, מה שמאפשר לנו להעמיד לרשות מיוצגינו סיוע משפטי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, בתחום המשפט הפלילי.

כל עורכי הדין במשרדנו הינם עורכי דין פליליים מובילים בתחומם, יוצאי הפרקליטות ובעלי מוניטין יוצא מן הכלל. נשמח לשוחח עמכם ולהתאים עבורכם את הפתרונות המשפטיים האופטימליים למצבכם וצרכיכם.

פנו אל משרד עו”ד “הפליליסט” לתיאום שיחת ייעוץ דיסקרטית – ללא התחייבות, כבר כעת.

רוצה לשלוח את המאמר לחבר?
שתף בוואטסאפ
אודות המחבר
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שאלות ותשובות בנושא עורך דין פלילי בתל אביב

אנחנו ממליצים לכל לקוח לא להיכנס לתקשורת עם המשטרה מבלי לדבר קודם עם עורך דין. המלצה זו נובעת מכך שאתם לא יודעים מה המשמעות המשפטית של הדברים שאתם מספרים לשוטרים בדרך אגב. בנוסף לכך, עורך דין פלילי בתל אביב מכיר את כל תרגילי החקירה של משטרת תל אביב, וידע לספר לכם למה לצפות.

לכל אדם הנחקר באזהרה כחשוד בעבירה יש זכות להתייעץ עם עורך דין. המשטרה לא יכולה לחקור אותכם מבלי ליידע אותכם על זכות זו ולספק לכם אפשרות לממש אותה. היעדר יידוע זה מהווה פגם חמור מאוד בתיק, שיכול להביא לגניזתו. עורך דין פלילי בתל אביב מכיר כבר את השוטרים המעורבים בעניין, ויוכל לוודא שאף זכות שלכם לא נמחקת.

בחירת עורך דין תלויה במספר גורמים, שהמרכזיים ביניהם הם מסגרת התקציב שלכם, רמת המומחיות של עורך הדין בעבירה בה אתם מואשמים, ושנות הניסיון שלו במקצוע.

השירותים של עורך דין פלילי נחוצים לייעוץ לפני חקירת משטרה, לניהול כתב האישום וההליך הפלילי, לדיוני שחרור ממעצר, ולהגשת ערעורים על פסק הדין שניתן לכם.

מידע נוסף בנושא פלילי
סחיטה מינית באינסטגרם

אינסטגרם – הפלטפורמה הפופולרית ברשת לשיתוף תמונות וסרטונים, הפכה בשנים האחרונות גם לזירת פשע דיגיטלית. התופעה של סחיטה מינית ברשתות החברתיות, הידועה גם במונח “סקסטורשן”

קרא עוד
סחיטה באיומים בגירושין

הליך גירושין, ידוע ככזה הטומן בחובו רגשות קשים, מתחים וכאב רב. במקרים קיצוניים, רגשות אלו עלולים להוביל להתנהגויות פוגעניות, ביניהן סחיטה באיומים בגירושין. עבירה זו,

קרא עוד
סחיטה באיומים ברשת

העולם הדיגיטלי פתח צוהר לאפשרויות חדשות, אך גם חשף אותנו לסכנות חדשות. אחת מהן היא סחיטה באיומים ברשת, תופעה רחבה ומתרחבת שמשפיעה על אנשים מכל

קרא עוד
סחיטה מינית בפייסבוק

פייסבוק הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו. אנו משתמשים בה כדי להתחבר עם חברים ומשפחה, לשתף רגעים מיוחדים, ולצרוך חדשות ומידע. אך לצד היתרונות הרבים, טמונה

קרא עוד
אישום פלילי

אישום פלילי מהווה ומייצג מרכיב קריטי ועיקרי מכלל העיסוקים של המערכת המשפטית. משמעותו של האישום הפלילי הוא האשמת הנתבע על ידי המדינה כתוצאה מעבירה שנעשתה

קרא עוד
סחיטה אלקטרונית

סחיטה אלקטרונית היא עבירה פלילית שהפכה נפוצה להפליא עם התפתחות האינטרנט וערוצי המדיה החברתית. למרבה הצער, ההשלכות של סחיטה ברשת – ובפרט של סחיטה מינית

קרא עוד