המדריך המלא לבחירת עו”ד פלילי

בחירה של עורך דין עלולה להיות טריקית, בגלל שלהבדיל מתחומים אחרים עורכי דין פליליים עוסקים בדיני נפשות, שמו הטוב של האדם, חירות האדם וגם בנכסים שעשויים להיות יקרים לו מאוד. יש מקרים שאדם עשוי למצוא את עצמו בצרה והוא מרגיש שכל הגופים האפשריים מעפילים עליו ומנסים להפליל אותו והוא צריך לבחור בעורך דין מיומן שיסייע לו לעבור את המתקפה ולהצליח מולה, לשם כך הוא צריך עורך דין פלילי שהוא סומך עליו. אז איך בכלל בוחרים עו״ד פלילי? 

 

איך בודקים מי עורך דין מומלץ עבורנו

אם בעבר יכולנו יותר לסמוך על המלצות מחברים או לשמוע על עורך דין ״מפה לאוזן״, כיום בעידן הטכנולוגי נוכל לבדוק ולמצוא עוד עורכי דין מומחים בתחום, גם אלה שלא היו מוכרים לנו. מתוך אתרי האינטרנט נוכל לגבש דעה לגביי העורך דין ולבדוק האם הוא מתאים לתפקיד עבורנו.

יחד עם זאת, גם דירוגים לא תמיד יכולים להיות נקיים מאינטרסים, תוכלו תמיד להיכנס למאגרי מידע משפטיים ולבחון פסקי דין שעורכי דין מומלצים מעורבים בהם. כמו למשל, עו”ד פלילי שוש חיון נחשבת לעורכת דין מומלצת בתחום הפלילי ומוכרת מאוד גם בעולם ״הפה ואוזן״ וגם תוכלו למצוא המלצות מעולות אונליין.

 

בחירת עורך דין – מי שמטפל באינטרסים שלך

לא מעט פעמים כאשר נקלע לצרה, הוא נבהל והוא מחפש עורך דין פלילי במהירות על מנת לקבל ודאות על המקרה שלו. מעבר לכך, האינסטינקט הוא לפנות אל שמות גדולים ומכורים, אך זה לא צריך להיות השיקול העיקרי בחיפוש אחר עורך דין. כאשר אתם בשעת צרה, מובן שתהיו לחוצים ומבוהלים, אך דעו שלרוב הפעולות לא ננקטות מיד וכדאי לבדוק על עורכי דין נוספים שיוכלו לטפל באינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר.

חשוב לזכור שמשרד עורכי דין גדול מאוד שמטפל בהרבה תיקים, לרוב לא יתעמק בכל תיק וירצה לסיים את התיק ויעבור להבא בתור. לכן, חשוב מאוד לבדוק כאשר אתם בוחרים את העורך דין שלכם לבחור במישהו שרוצה להתעמק בתיק שלכם ויהיה יסודי ומקצועי.

הכר את הפליליסטים
אלעד
אלעד​ - יוצא פרקליטות מחוז ת"א
נעם
נעם - בעל מעל 25 שנות ניסיון
נדב
נדב - תובע עירוני לשעבר
אהרון
אהרון - יוצא הפרקליטות והשב"כ

 

השתמשו באינטואיציה שלכם

גם בבחירת עורך דין, תחושת בטן או במילים אחרות – אינטואיציה יכולה לשחק תפקיד משמעותי. חשוב להבין איך אתם מרגישים ביחס לעורך דין הפלילי שבחרתם, האם היה לכם נעים לשוחח אתו? האם הוא מבין את הצרכים שלכם? האם יש לכם כימיה? האם אתם מרגישים תמיכה מלאה מהצד שלו?

חשוב מאוד להבין שעורך הדין מוכן להירתם יחד איתכם למאבק שלכם ויהיה לצידכם על מנת לפעול בצורה שתהיה הכי טובה עבור הלקוחות שלו ומן הסתם, גם לכם.

 

לסיכום

בבחירת עורך דין חשוב לבחור בעורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בתחום הפלילים. חשוב להבין ברשת על המלצות, בנוסף להמלצות הסביבה ולבחון את ההתאמה של העורך דין. חשוב לבחור בעורך דין שידאג לאינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר ויהיה אדם שיהיה לכם כימיה והבנה עימו.

עו"ד פלילי

רוצה לשלוח את המאמר לחבר?
שתף בוואטסאפ
אודות המחבר
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא עריכת דין
העונש על האזנות סתר

האזנת סתר אסורה כוללת כל הקלטה או העתקה של שיחה ללא ידיעת האנשים הנמצאים בתוכה. מותר לאדם להקליט כל שיחה בה הוא משתתף והדבר לא

קרא עוד
מהו חוק הגנת הפרטיות?

חוק הגנת הפרטיות מתבסס על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו המעניק לכל אדם באשר הוא את הזכות לפרטיות מוגנת. הפגיעה בפרטיות מהווה עוולה נזיקית אשר

קרא עוד