כמה עולה ייעוץ עו”ד פלילי?

אחת השאלות שנשאלות לא פעם על ידי לקוחות פוטנציאליים של עורכי דין, נוגעות למחיר שבמרבית המקרים נגבה לפי שעה. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בכל הנוגע לעלות של ייעוץ עם עורך דין פלילי. אם אתם זקוקים לסיוע מטעם עורך דין שכזה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

כמה עולה ייעוץ עם עורך דין פלילי?

עלות הייעוץ עם עורך דין פלילי משתנה בין עורך דין אחד  לאחר והיא נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים, למשל:

 

  • הניסיון של עורך הדין
  • המקרה שבו דנים
  • הדחיפות שבה הפגישה נקבעת

כך שניתן לומר בעצם, שאי אפשר להציג בפניכם עלות מדויקת של פגישת ייעוץ עם עורך דין שבקיא בתחום זה, כיוון שהעלויות משתנות. כדי שתוכלו לדעת את העלות המדויקת של פגישת הייעוץ, אתם צריכים להתקשר אל עורך דין נבחר, למסור לו את הפרטים ולשמוע ממנו מהי העלות של פגישה שכזו.

 

יש דברים חשובים יותר מעלות

כשהולכים לחנות חשמל ועורכים השוואה בין מוצרי חשמל, יש היגיון מאחורי הדבר. אבל בכל הנוגע להליך של ייעוץ מעורך דין פלילי, חשוב מאוד לערוך הפרדה. שכן, בעת הגעה אל עורך דין, לא צריך להסתכל על הכסף. צריך להסתכל על הניסיון, המקצועיות והמקרים שבהם עורך הדין טיפל עד כה.

אפשר לומר בעצם שכשאתם מגיעים אל עורך דין, אתם רוצים להיות בטוחים שהוא יעשה את כל שביכולתו כדי שתצאו עם מינימום עונשים. לכן, כדאי שתשימו את הכסף בצד ותחשבו על דברים חשובים יותר, כמו החופש שלכם.

הכר את הפליליסטים
אלעד
אלעד​ - יוצא פרקליטות מחוז ת"א
נעם
נעם - בעל מעל 25 שנות ניסיון
נדב
נדב - תובע עירוני לשעבר
אהרון
אהרון - יוצא הפרקליטות והשב"כ

 

פסקת הבהרה

אין בכוונתנו להגיד לכם – תשלמו כמה שצריך לכל עורך דין באשר הוא, ממש לא. הכוונה שלנו היא למצוא עורך דין מקצועי, עם ניסיון, כזה שטיפל בלא מעט תיקים דומים ויצא עם הצלחות גדולות. הגעה אל עורך דין שכזה תשתלם לכם בסופו של דבר. בטח שמעתם לא פעם אנשים שאומרים שאין מחיר לחופש, אם כך, דעו שהמשפט הזה רלוונטי מאוד למצבכם הנוכחי.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם בעורך דין מקצועי?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין מקצועי, אתם צריכים לבדוק פרטים אודותיו באמצעות כמה פלטפורמות, למשל חיפוש בגוגל. חיפוש שכזה יאפשר לכם להגיע אל הפרטים החשובים הבאים:

 

  1. תיקים שעסק בהם

במהלך חיפוש בגוגל, תוכלו לקרוא על תיקים משפטיים שבהם עורך הדין נכח. כך תוכלו לראות כיצד ההליכים המשפטיים הסתיימו.

    2 . קריאת חוות דעת של גולשים

תוכלו לקרוא חוות דעת שנכתבו על עורך הדין בלשונית ביקורות במנוע החיפוש.

 

כמה מילים לסיום

כעת אתם יודעים שהעלות של פגישת ייעוץ עם עורך דין פלילי אינה העניין המרכזי. אתם צריכים לשים דגש על האיכות, המקצועיות והניסיון של עורך הדין.

עלות עורך דין

רוצה לשלוח את המאמר לחבר?
שתף בוואטסאפ
אודות המחבר
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא עריכת דין
העונש על האזנות סתר

האזנת סתר אסורה כוללת כל הקלטה או העתקה של שיחה ללא ידיעת האנשים הנמצאים בתוכה. מותר לאדם להקליט כל שיחה בה הוא משתתף והדבר לא

קרא עוד
מהו חוק הגנת הפרטיות?

חוק הגנת הפרטיות מתבסס על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו המעניק לכל אדם באשר הוא את הזכות לפרטיות מוגנת. הפגיעה בפרטיות מהווה עוולה נזיקית אשר

קרא עוד