מה החוקים של אינסטגרם על קניית עוקבים

שמעתם כבר על קניית עוקבים באינסטגרם ועל היתרונות של כך אך אתם לא בטוחים האם זה חוקי או מה ההגבלות בתחום, הגעתם למקום הנכון. קניית עוקבים באינסטגרם הינה פעולה לגיטימית וחוקית לחלוטין, מהם התנאים לכך ואיך כדאי לעשות זאת?

 

תנאים לחוקיות של קניית עוקבים

לרשתות החברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק יש מספר חוקים בסייסים וברורים כמו איסור על העלאת תכנים פוגעניים – גזעניים, אלימים, הסתה, פגיעה עצמית או פגיעה בבעלי חיים וכו’ – עבירה על חוקים אלו עלולה להיחשב גם כעבירה פלילית לכל דבר ועניין אך לגביי קניית עוקבים באינסטגרם אין שום מניעה על כך מלבד שני תנאים:

  1. על העוקבים שנקנים להיות משתמשים בעלי חשבונות אמיתיים בעלי פעילות ברשת.
  2. ניתן לבצע פעולות שונות כמו קניית עוקבים, איתור משתמשים רלוונטים וכו’ בהיקף של 60 פעולות ל60 דקות.

 

איך מבצעים את הפעולה הזו באופן חוקי?

כמובן שאת הפעולות השונות לא תעשו בעצמכם אלא תקנו חבילה מאחת החברות שמציעה קניית לייקים, עוקבים ובדרך כלל גם קידום ממומן ועוד. שימו לב שאתם בוחרים בחברה אמינה בעלת נסיון ורקע, הציצו בפרופילים של לקוחות אחרים מהחברה הזו. וודאו עם החברה שאתם בודקים שני דברים:

  1. מספקת עוקבים אמיתיים בעלי חשבונות פעילים, מעלים תמונות ומפגינים מעורבות בפרופיל שלכם – מגיבים, עושים לייקים ומתייגים. העובדה שתחזיקו בעוקבים אמיתיים לפרופיל שלכם גם תהפוך את הפעולה להיות לגיטימית וחוקית וגם תעזור לכם להגיע לתוצאה שאותה אתם מחפשים.
  2. מחירים הוגנים אך לא זולים מדי – חברות שנותנות את השירות במחירים זולים מדי הם כנראה לא אמינות ולא יספקו לכם את האחריות הנדרשת לרמת העוקבים בפרק הזמן לאחר הרכישה.
הכר את הפליליסטים
אלעד
אלעד​ - יוצא פרקליטות מחוז ת"א
נעם
נעם - בעל מעל 25 שנות ניסיון
נדב
נדב - תובע עירוני לשעבר
אהרון
אהרון - יוצא הפרקליטות והשב"כ

 

למה כדאי לקנות עוקבים?

קניית עוקבים הינה פעולה שיווקית אסטרטגית בדיוק כמו פעולות אחרות כמו העלאת תוכן עקבי ואיכותי, קידום ממומן, הגרלות וכו’. מטרות כל אלו ועוד היא הגדלת חשיפת הפרופיל, יצירת עניין, משיכה של לקוחות נוספים ופיתוח וצמיחה. לקניית עוקבים יש שתי סיבות עיקריות לכדאיות שלה והן:

  • הראשונה היא הפופולריות ואמינות – פרופיל עם כמות גדולה של עוקבים יצור רושם אמין ובטוח עבור עוקבים חדשים, זה ייתן להם סיבה להאמין כי הדבר שאתם מציעים הוא טוב וכדאי להם להיות שם גם.
  • הסיבה השנייה היא הקפצת הפוסטים שלכם – לאינסטגרם יש אינטרס לקדם פרופילים עם כמות גדולה של עוקבים ולכן המנגנון שלו יקפיץ את הפוסטים שלכם למעלה וככה החשיפה שלכם תגדל גם.

 

לסיכום

אין שום מניעה או בעיה לקנות עוקבים לאיסנטגרם בצורה חוקית שלא תסכן את החשבון שלכם או את הרישום הפלילי, קניית עוקבים היא פעולה לגיטימית שמסייעת בשיווק מוצלח והגדלת החשיפה של הפרופיל שלכם לקהל רחב יותר.

אינסטגרם

רוצה לשלוח את המאמר לחבר?
שתף בוואטסאפ
אודות המחבר
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא כללי
העונש על האזנות סתר

האזנת סתר אסורה כוללת כל הקלטה או העתקה של שיחה ללא ידיעת האנשים הנמצאים בתוכה. מותר לאדם להקליט כל שיחה בה הוא משתתף והדבר לא

קרא עוד
מהו חוק הגנת הפרטיות?

חוק הגנת הפרטיות מתבסס על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו המעניק לכל אדם באשר הוא את הזכות לפרטיות מוגנת. הפגיעה בפרטיות מהווה עוולה נזיקית אשר

קרא עוד
מכשירי הקלטה סמויים

השימוש בהאזנות הסתר באמצעות מכשירי הקלטה סמויים מעוגן בחוק האזנות סתר משנת 1979 ובתיקון נרחב שהתבצע בעקבות חוק יסוד כבוד האדם וחירותו. על פי החוק

קרא עוד