על אילו מסמכים צריך לחתום בעסקה על ארונות אמבטיה?

עומדים לרכוש ארון אמבטיה? מעבר לחוויית ההתחדשות ולבחירה של ארון אמבטיה מעוצב, חדשני ולפי טעמכם אתם מבצעים עסקה לכל דבר ועניין. לכן יהיה עליכם לחתום על מסמכים רלוונטיים. להלן תוכלו לקרוא על תהליך הרכישה ועל המסמכים הפורמליים עליהם תצטרכו לחתום במהלך הרכישה.

 

ארונות אמבטיה – תהליך רכישה

כל קניה מורכבת מכמה שלבים. התהליך מתחיל בהתרשמות ממוצרים, מקבלת מידע על הרהיטים ועל המפרט שלהם. לאחר התרשמות הזו וקבלת מידע נוסף כמו מחירים ואחריות, מתקדם הלקוח במרבית המקרים לשלב קבלת ההחלטה ובחירת הרהיט הרצוי לו. בין אם מדובר על ארונות אמבטיה ובין אם מדובר על רהיטים אחרים – זה התהליך המצוי והמוכר.

 

קבלת החלטה וביצוע הזמנה

לקראת קבלת ההחלטה וביצוע הזמנה התהליך עובר לפסים מעשיים. מה שאומר שיהיה עליכם לבצע פעולות רשמיות ובעלות משמעות לגבי הרכישה. כאן בעל העסק שמנהל את עסקת המכירה, או נציג המכירות שלו, יבקש מכם לחתום על המסמכים הנדרשים במטרה לקדם את העסקה.

 

אלו המסמכים שעליהם צריך לחתום

  • פרטי המוצר – ברכישת מוצר גדול שלא מקבלים אותו מידית, יש לחתום על מסמך הזמנה שכולל את כל הפרטים ביחס להזמנה. ברכישת רהיטים וציוד בחנות באטיקו ארונות אמבטיה יהיה על הלקוח לחתום על הפרטים שמצוינים לגבי המוצר המוזמן. שם המוצר, גודל הארון, צבע ודגם ועוד.
  • הזמנה מיוחדת – אם מדובר על הזמנה מיוחדת המסמך יכלול פרטים מפורטים יותר ולרוב גם שרטוט מדויק של הרהיט הנרכש. זאת כדי להבטיח כי ההזמנה עוברת לביצוע באופן מדויק ועל פי התוכניות והציפיות של הלקוח המזמין.
  • תשלום ואספקה – לאחר מילוי מסמך ההזמנה עוברים לשלב הבא של תשלום ומועדי אספקה. הלקוח מתחייב כמובן לעמוד בתנאי התשלום כפי שסוכמו בין הצדדים. המטרה הינה לבצע תשלום שעונה לדרישות של שני הצדדים, המשלם והמקבל. וכן לגבי אספקת המוצר. אספקה מתייחסת למועד אספקה, לעלויות ולתנאים נוספים
  • קבלת המוצר – בעת האספקה של הרהיט אותו הזמנתם לרוב שליח מטעם החברה, או חברת שליחויות שמבצעת שליחויות עבור החברה, יגיע עד אליכם עם הרהיט. כאשר שוב יהיה עליכם לחתום על מסמך בו אתם מאשרים את קבלת המוצר.
  • תעודת אחריות – תעודת אחריות היא מסמך חשוב שילווה אתכם הלאה בתקופת השימוש בארון אותו הזמנתם. יש למלא את התעודה על פי הדרישות כדי שתעודת האחריות תהיה בתוקף ויהיה לכם אל מי לפנות במקרה של תקלה, שבר או כל נזק אחר שכלול בתעודת האחריות של ארון האמבטיה אותו רכשתם.

 

לסיכום

רכישת ארונות אמבטיה היא חוויה נעימה בניחוח של התחדשות, אך היא כוללת גם פן רשמי וחתימה על מסמכים שונים. אלו נועדו לתת לרכישה תוקף רשמי ולהבטיח את מהימנות העסקה.

ארון אמבטיה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא