עורך דין מומלץ לרשלנות רפואית

כשאנו פונים לקבלת טיפול רפואי, אנו מצפים מן הרופא המטפל להיות מיומן בעבודתו ולעזור לנו במצוקה הבריאותית אליה נקלענו. אך חשוב לזכור כי גם רופאים הם בני אדם, וגם הם עושים טעויות העשויות לגרום לנזקים מינוריים או משמעותיים. כשל רפואי הנגרם ע"י הרופא מכונה בשפה המשפטית "רשלנות רפואית", והוא כולל בתוכו שורה ארוכה של תרחישים אפשריים, כמו אי אבחון במועד המונע מהמטופל לקבל טיפול נאות, או אפילו למוות.

 

תופעת הרשלנות הרפואית

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהגשת תביעות בגין רשלנות רפואית. העלייה חלה בין היתר גם בשל מודעות גבוהה יותר של הציבור לנזקים הנגרמים כתוצאה מרשלנות רפואית, ולעמידה על זכויות ודרישת פיצויים. בנוסף, גובה הפיצויים בגין רשלנות רפואית גדל בצורה משמעותית. התופעה יכולה להתרחש בעקבות טעויות במהלך הטיפול הרפואי, אבחון רפואי לקוי, בחירה שגויה בשיטת טיפול, היעדר פיקוח לאחר מתן הטיפול, ועוד.

 

התובע והנתבע

עורך דין רשלנות רפואית רשאי להפנות את התביעה כנגד כל רופא שהיה לו חלק בתהליך הרפואי של הנפגע – המנתח, האחות, המרדים, ועוד. התביעה יכולה להיות מופנית נגד בית חולים או קופת החולים, או כנגד כל מוסד רפואי אחר הנושא באחריות לנזק שנגרם. כאשר מדובר בתביעה אזרחית התביעה מוגשת לבית משפט השלום, אך כאשר מדובר בתביעות בסכומים גבוהים יותר (2.5 מיליון ₪ ומעלה) – התביעה מוגשת לבית המשפט המחוזי.

הפיצויים ישולמו בתנאי שעורך הדין המייצג אתכם יוכל להוכיח כי נגרם לכם נזק רפואי בעקבות הטיפול הרשלני שקיבלתם. השופטים לוקחים בחשבון נזקים רפואיים ראשיים ומשניים, אם ישנם, כאשר אין וויכוח על כך שנזקי ממון הנגרמים כתוצאה מרשלנות רפואית הנן הוצאות משמעותיות שניתן לכמת בכסף ולהעביר מידע מדויק אודותם.

 

פנייה לעורך דין מומחה

רפואה LAW – רשלנות רפואית מעניקים שירות של ייצוג משפטי עבור נפגעי רשלנות רפואית. כחלק מבניית תיק התביעה, חשוב למצוא מומחה בעל שם וניסיון בתחום הרפואי המדובר, המנוסה במתן חוות דעת מקצועית ומשפטית. עורך הדין עובר על כל המסמכים הרפואיים, ואף פונה לספרות המקצועית בכדי לתמוך בחוות הדעת הנ"ל.

אם אתם סבורים כי אתם או יקיריכם נפלתם קורבן לרשלנות רפואית – תעדו בכתב את כל הפרטים הזכורים והידועים לכם, כולל שמות הרופאים המעורבים בתהליך. קבלת שירות של עורך דין מומחה תסייע לכם בתהליך המשפטי הארוך בקבלת פיצויים כספיים, שהנם הכרחיים על מנת לכסות את הנזק הבריאותי שנגרם.

 

לסיכום

הבריאות היא מעל הכול. אנחנו רוצים להאמין כי תמיד נהיה בריאים, לא משנה מה, ובמידה ונחלה – נקבל את הטיפול הראוי. אך המציאות מראה אחרת, ולעתים הטיפול הרפואי שנקבל עשוי להיות לא מקצועי ולגרום לנו לנזקים קצרי וארוכי טווח. במקרה שקיבלתם טיפול רפואי רשלני – אל תהססו לפנות לקבלת ייצוג משפטי הולם על מנת לקבל פיצויים.

עורך דין רשלנות רפואית

 

 

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני