עורך דין גירושין מוביל בקריות

רובנו מתחילים את חיי הזוגיות שלנו בתחושה שהם ישארו לנצח. עם זאת, המציאות העגומה מעידה כי כמחצית מהזוגות יימצאו את עצמם בסיטואציה זו. ההחלטה להתגרש היא צעד משמעותי אשר עשוי להיות מלווה באתגרים, חששות וקשיים ולכן אנחנו ממליצים להיעזר בליווי עורכי דין מובילים שידעו להציג לכם את הזכויות שלכם וכיצד רצוי שתתמודדו עם ההליכים המשפטיים ותוכלו להמשיך הלאה בחייכם, בקלות ובמהירות.

 

משרד עורכי דין לענייני משפחה

עורכי הדין לענייני משפחה פרוסים ברחבי הארץ וניתן למצוא עורכי דין מוצלחים שונים באזורים שונים. כך, למשל, ניתן למצוא עורך דין לענייני משפחה בקריות, בגליל ובמרכז. במידה שאתם גרים בקריות ומעוניינים בטיפול מסור, אנחנו ממליצים על עורך דין קובי גל ועל המשרד אותו מוביל. המשרד עוסק בתחומים רבים בדיני משפחה ויסייע לכם בכל שאלה ובעיה:

 

דיני משפחה

המשרד של קובי גל מייצג לקוחות אשר מעוניינים לקבל שירות ביחס לסכסוכים משפחתיים מורכבים הדורשים רגישות רבה לצד מומחיות, הן בבית המשפט לענייני משפחה והן בבתי הדין הדתיים. המשרד דוגל ביחס אישי ושירות חסר פשרות. כך, למעשה, הלקוחות שבאים למשרד זה מקבלים תוצאות רצויות תוך שמירה על זכויותיהם והסתכלות ארוכת טווח על כלל ההיבטים ומתן דגש מיוחד על שמירת הכבוד ההדדי וטובת הילדים. אחת המנטרות של המשרד הוא הקפדה על התאמת אסטרטגיה משפטית לכל תיק בהתחשב בנסיבותיו האישיות והמשפחתיות והכל תוך ליווי אישי וצמוד משלב פתיחת הבקשה ליישוב סכסוך ולאורך כל ההליך.

 

משמורת ילדים

כאשר בני זוג נשואים או ידועים בציבור רוצים להיפרד, עליהם לקבוע מי מהם יהיה המשמורן על הילדים בין אם בהסכמה הדדית ובין אם בהכרעה שיפוטית.  בהינתן שלא מתקיימת הסכמה, בהיעדר הסכמה יכול לפנות כל צד לבית המשפט או לבית הדין הדתי המוסמך ולהגיש תביעה למשמורת. המשרד מסייע לתבוע ולקבל משמורת מלאה (כזו שרק הורה אחד הוא בעל המשמורת, ולהורה השני נקבעים זמני שהות) או משמורת משותפת (כזו שני ההורים יחד הם בעלי המשמורת והם מגדלים את הילדים בהיקפים שווים או כמעט שווים).

 

צוואות וירושות

משרד עו"ד קובי גל עוסק בעריכת צוואות וירושות תוך הקפדה דקדקנית על שמירת רצונו האמיתי של המצווה. במסגרת הטיפול בצוואות וירושות יש לבחון את סוגי הצוואות, אותן החוק מגדיר: צוואה בכתב, צוואה בפני עדים, צוואה בפני רשות וצוואה בעל פה "שכיב מרע", על ידי אדם שנמצא לקראת סוף ימיו.

המשרד עוסק בהגשת בקשות לצו קיום צוואה או לצו ירושה באין צוואה, דבר המאפשר ליורשים על פי צוואה או על פי דין, לקבל את עיזבון המנוח על פי הצוואה או חלוקתו ליורשים כדין.

 

לסיכום

עורך הדין קובי גל ומשרדו מהווים מקור פניה מצוין לכל אדם אשר רוצה להיוועץ בתחום דיני המשפחה והגירושין. המשרד מספק שירותים הקשורים לדיני משפחה, רכוש, משמורת, ניהול הליכי גירושין, הסכמי ממון ועוד.

איש משפט

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני