עורך דין ביטוח מומלץ

כולנו מאמינים שהביטוח שעליו אנו משלמים ממיטב כספנו יבטיח שבעת צרה נהיה מכוסים, אך מה לעשות כשאכן קורה לנו משהו נורא כתוצאה מרשלנות או תאונה, ואנו ניצבים חסרי אונים מול צבא של מזכירות אוטומטיות ומערכת של נהלים בזמן שהחובות הולכים ומצטברים.

אם גם לכם זה קרה, פנו למשרד עורכי הדין תומר בכר, בעל נסיון של שישים שנה בסיוע מול חברות הביטוח והביטוח הלאומי, על מנת שגם אתם תוכלו למצות את זכויותיכם ולקבל את כל המגיע לכם.

 

ביטוח לאומי וחברות הביטוח

כשאנו נאלצים להתמודד מול בירוקרטיה משרדית סבוכה או גופים ממשלתיים אטומים אנחנו נפגעים פעמיים. פעם אחת מהמצב הבריאותי שלנו, ופעם שניה מהלחץ והעצבים הכרוכים בנסיון לקבל את מה שבסך הכל מגיע לנו. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, משרד עורכי הדין תומר בכר יילחם עבורכם, נפגעי רשלנות רפואית או תאונה, עד לקבלת מלוא הפיצוי המגיע לכם כדי שתוכלו להתמקד בהחלמה ובשיקום ולחזור במהרה לשגרה.

 

משרד עורכי הדין תומר בכר

משרד עורכי הדין תומר בכר נוסד לפני שישים שנה ובעל נסיון רב בניהול תביעות מול ביטוח לאומי משרד הבטחון וחברות הביטוח השונות. משרדנו מתמחה במיצוי זכויות של נפגעי תאונות עבודה, תאונות דרכים, רשלנות רפואית, נזיקין ועוד.

שנות הניסיון הרבות שלנו מעניקות לנו יתרון בולט על פני המתחרים, וההיכרות שלנו עם מערכות הביטוח השונות והבירוקרטיה שלהם מאפשרת לנו לנווט בהצלחה בסבך המשפטי ולהשיג עבורכם את הפיצוי לו אתם זקוקים כדי לשוב לאיתנכם במהרה.

 

למה לא מומלץ לתבוע את ביטוח לאומי או את חברות ביטוח ללא סיוע עו״ד?

ישנם הסבורים כי די במילוי טופס או הגעה לוועדה כדי שיראו כמה קשה וכואב לכם, ולכן בוודאי יעניקו לכם מיד את סכום הכסף המבוקש. למרבה הצער לא כך הדבר, גופים אלו הינם בעלי אינטרס לשמור על ההון, הרווח והיוקרה שלהם, ולכן הם עלולים לדחות את בקשתכם בתואנות שונות.

חשוב מאד להיות ערוכים היטב, מצויידים בחוות דעת רפואית מקיפה ומקצועית, היכרות מעמיקה עם הבירוקרטיה הסבוכה ועם החוק, התקדימים והפרשנויות הרלוונטים לכם. ככל שתגיעו אלינו מוקדם יותר, כך נכין אתכם באופן מקצועי יותר לוועדה. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מספר גדול של רופאים מומחים אשר יבחנו את המקרה שלכם ויגישו לכם חוות דעת מפורטת אשר תהווה בסיס איתן לתביעה.

 

לסיכום

במידה וגם אתם, חלילה, עברתם תאונה או נפלתם קורבן לרשלנות רפואית, פנו אלינו, אל משרד עורכי הדין תומר בכר. לרשותכם עומדות שישים שנות הניסיון שלנו מול חברות הביטוח השונות, משרד הבטחון והמשרד לביטוח לאומי. בעזרתנו תוכלו להכין תיק מבוסס היטב לתביעה או לוועדה, ולא לעמוד לבדכם מול הבירוקרטיה הסבוכה. אנו נהיה שם בשבילכם כדי למצות את זכויותיכם במלואם.

עורך דין ביטוח

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני