מתי מומלץ לפנות לעורך דין לגירושין?

בתקופה האחרונה אנו עדים לכמה מקרים שבהם אנשים שידעו שהם עתידים לעבור הליך גירושין או כאלו שנמצאים בעיצומו של הליך זה פונים אל עורך דין לענייני משפחה במועד מאוחר מידי. הדבר מוביל לא פעם לקושי בהליך המדובר. כדי להימנע מהישנות של מצבים כאלו, יצאנו לבדוק עבורכם מתי מומלץ לפנות אל עורך דין לגירושין. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע החשוב בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שקיבלנו ליווי צמוד מטעם אנשים שעברו הליך גירושין ונעזרו בעורך דין לענייני משפחה. חלקם ציינו שהם פנו בזמן המתאים אל עורך הדין ואחרים אמרו שלצערם, הם פנו בשלב מאוחר מידי. שוחחנו עם כל אחד ואחת מהן באופן מעמיק כדי להבין מתי מומלץ לפנות אל עורך דין לגירושין וממה כדאי להימנע. זו ההזדמנות להודות לאותם גורמים שבחרו להישאר אנונימיים, בזכותכם, רבים אחרים ידעו מתי הם צריכים לפנות אל עורך דין.

 

אז מתי מומלץ לפנות אל עורך דין לגירושין?

מרבית האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שצריך לפנות אל עורך דין גירושין בשלב שבו אתם מרגישים שמשהו בזוגיות שלכם נסדק. הנה כמה מצבים שצריכים להדליק לכם נורה אדומה ולהורות לכם לפנות אל עורך דין:

  1. כשיש תחושה שהזוגיות שלכם נמצאת לקראת סיום
  2. אם אתם רבים ללא הפסקה
  3. אם אחד מכם עזב את הבית לתקופה ממושכת
  4. אם שוחחתם על הרצון שלכם להפריד כוחות ועוד

 

מה חשוב לדעת לפני שפונים אל עורך דין?

במהלך השיחות שערכנו עם הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך, התברר לנו שחשוב להתמקד בנושא נוסף פרט למועד הנכון ליצירת קשר עם עורך דין. מדובר בבחירה בעורך דין מומלץ. אתם צריכים שילווה אתכם עורך דין שיש לו ניסיון רב בתחום. לכן, עליכם לעשות כל שביכולתכם כדי למצוא עורך דין טוב שיתאים לכם ויאפשר לכם לסיים את הליך הגירושין על הצד הטוב ביותר.

 

איך אפשר להגיע אל עורך דין מומלץ?

עכשיו כשאתם יודעים שהטיימינג הוא לא העניין היחידי שחשוב בנושא זה, אתם צריכים לדעת איך להגיע אל עורך דין מומלץ. נאמר לנו שצריך לערוך חיפוש מקיף באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • בירור עם מכרים, חברים, קרובי משפחה או קולגות שעברו הליך גירושין לאחרונה
  • חיפוש בגוגל
  • פרסום פוסט בפייסבוק
  • פרסום פוסט באינסטגרם

כל אחד יכול לבחור את הדרך המתאימה לו ביותר. בחירה באפשרות אחת מתוך הרשימה שצוינה לעיל עשויה לשנות את כל הליך הגירושין שצפוי לכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מתי מומלץ לפנות אל עורך דין לגירושין ואיך אפשר למצוא עורך דין מומלץ שיאפשר לכם לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר. שיהיה בהצלחה!

עורך דין גירושין

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני