משרדים להשכרה – כמה, למה ומתי?

בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם תרים לא פעם אחר משרדים להשכרה לטווח ארוך. החיפוש הממושך מעלה לא פעם שאלות בנוגע לעלות ההשכרה? למה בכלל צריך להשכיר משרד? ומתי צריך לבחור בהשכרה של משרד ולא ברכישה? יצאנו לבדוק את העניינים הללו באופן מעמיק, כדי לאפשר לכל התוהים בנושא לקבל את המידע שהם זקוקים לו. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו קודם את המומחים שעזרו לנו לקבל את התשובות

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים המלאים על 3 השאלות שהוצגו בכותרת המדריך, עליכם לדעת כי המדריך הזה נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר בעצם באנשים שמשכירים כיום משרד לאחר זמן ממושך של חיפושים. אתם בטח תוהים איך הגענו אליהם, אז נציין בפניכם כי ערכנו סקר מקיף ברחבי הרשת וביקשנו ממי שעונים על הקריטריון המדובר לפנות אלינו ולמסור לנו מידע כדי שנוכל להציג אותו במדריך. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 70 פניות ורובן הגיע מעורכי דין. כך שהחלטנו להתמקד בתשובות שלנו במשרדים להשכרה עבור עורכי דין.

 

משרדים להשכרה – כמה?

עורכי הדין שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם חיפשו אחר משרדים להשכרה בפתח תקווה ובאזור המרכז זמן ממושך. לדבריהם, התשלום החודשי עבור השכרה של משרדים באזור זה הינה נמוכה יחסית לערים שקרובות יותר לתל אביב. כך שאם אתם שמים דגש על ה"כמה" – כדאי שתדעו ששווה לכם לבדוק פרטים מעמיקים על פתח תקווה והסביבה.

 

משרדים להשכרה – למה?

אלו שחיפשו אחר משרדים להשכרה עבור החברה שלהם ציינו כי הם עשו זאת לאחר שהמשרדים הקודמים היו קטנים מידי. מדובר בעיקר בעורכי דין שהתחילו כחברה קטנה שכללה 4 – 5 עובדים ועם הזמן החברה גדלה והכילה מעל ל – 10 עובדים. כך שלא הייתה להם ברירה, אלא לחפש משרדים להשכרה שהם גדולים יותר מאלו שהיו להם עד לא מזמן.

 

משרדים להשכרה – מתי?

אלו שמצאו משרדים להשכרה ציינו שהזמן המתאים ביותר להיכנס אל משרד שכזה הוא תקופת הקיץ. שכן, זה הזמן שבו מרבית החברות והעסקים שעוסקים בתחום עריכת הדין נמצאים בפגרה. כך שאפשר לבצע את ההעברה על הצד הטוב ביותר מבלי שכל העובדים יהיו במשרד תחת לחץ. ראוי לציין כי אם בחרתם לפעול כך, עליכם לערוך בירור מקיף כדי שתוכלו למצוא חברת הובלה שמתאימה להובלה של משרדים. כדי שזה יקרה, אתם צריכים לברר פרטים עם אנשים שביצעו זאת לאחרונה, כמו למשל:

  • בעלי עסקים שכנים
  • קרובי משפחה שיש להם עסק
  • גולשים ברחבי הרשת שהעבירו את המשרד שלהם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים באמת על משרדים להשכרה. כעת, כשיש לכם את המידע, עליכם רק ליישם ולבחור את המשרד המתאים לכם ביותר. בהצלחה!

שעון ומטבעות

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני