מה ההבדל בין נוטריון רגיל לבין נוטריון אמריקאי

יש מי שמוצאים את עצמם זקוקים לסיוע מטעם נוטריון אמריקאי מסיבות שונות והם אינם יודעים כלל במה מדובר, למה צריך לפנות אליו ומה ההבדל בעצם בין נוטריון רגיל לבין נוטריון אמריקאי? יצאנו לבדוק את כל הפרטים בנושא וחזרנו עם ההבדלים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם פונים אל נוטריון.

 

רקע אודות איסוף המידע

את המדריך הנוכחי כתבנו מיד לאחר שהתבקשנו להגיע אל נוטריון אמריקאי. מצאנו את עצמנו אבודים, פשוט כי לא היה לנו מושג איך להגיע אל נוטריון שכזה. מבירור כללי שערכנו, גילינו שאנחנו לא לבד. הרשת מלאה בפוסטים והודעות שנשאלו בפורומים שונים בנוגע לנושא. לכן, החלטנו לבדוק את העניין לעומק ולכתוב על כך מדריך שיאפשר לבאים אחרינו לדעת את המידע בנושא. כדי להציג בפניכם את המידע שנגלה לנו, היינו צריכים לפנות אל נוטריונים בעלי ניסיון שהקדישו לנו מזמנם והסבירו לנו אחת ולתמיד מה ההבדלים בין שני סוגי הנוטריון הללו.

 

מה זה בכלל נוטריון אמריקאי?

לפני שנציג בפניכם את ההבדלים בין השניים, פנינו אל נוטריון אמריקאי וביקשנו ממנו שיסביר לנו מה זה אומר להיות נוטריון אמריקאי. לדבריו, התפקיד שלו הוא לחתום על מסמכים שונים. החתימה שלו בעצם נותנת להם תוקף משפטי לא רק בארץ, אלא גם באמריקה. חשוב לציין שללא חתימה זו, המסמכים עשויים שלא להתקבל בקרב גורמים שונים בחו"ל. נוטריון אמריקאי יחתום לכם על המסמכים הבאים:

  • ייפויי כוח שונים
  • מסמכים בנקאיים
  • אישורים על עסקאות נדל"ן שהתבצעו ברחבי אמריקה

 

מה זה בכלל נוטריון רגיל?

נוטריון "רגיל" הוא עורך דין לכל דבר ועניין שצבר וותר של לפחות 10 שנים בתחום (לא ניתן לקבל את התואר הנכסף של נוטריון מבלי להגיע לוותק זה). כדי להיות נוטריון רגיל, צריך להשלים קורס ייעודי ללימודי נוטריון ולקבל את אישור הוועדה המשפטית שמאשרת את ההסמכה של עורך הדין כנוטריון לכל דבר ועניין. החתימה של הנוטריון הרגיל הינה תקפה במקרים שונים ויש מצבים שבהם היא אף עשויה לשמש כראיה בבית המשפט. ניתן להיעזר בו למטרת ייפויי כוח שונים שיש צורך להשתמש בהם בארץ.

 

אז מה ההבדל בין נוטריון רגיל לבין נוטריון אמריקאי?

כעת אתם יכולים לראות בעצמכם את ההבדל המשמעותי בין השניים, הנוטריון הרגיל עוסק בעיקר בחתימה על מסמכים שהשימוש שלהם צפוי להיות בגבולות הארץ. לעומת זאת, נוטריון אמריקאי עוסק בעיקר בחתימה על מסמכים שצפוי להיות בהם שימוש באמריקה (כדי שהם ייחשבו כקבילים מבחינה משפטית שם).

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שלנו שעסק בהבדלים בין נוטריון רגיל לבין נוטריון אמריקאי. עכשיו, אתם מודעים להבדלים אלו, כך שאתם יכולים לפנות אל הנוטריון המתאים לכם (לפי הצורך שלכם כמובן) ולהיות בטוחים שאתם פועלים נכון. מאחלים לכם הצלחה בהליך.

חוק

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני