מהם החוקים שהמנעולן חייב לעבוד לפיהם

כשאתם בוחרים מנעולן, רצוי וכדאי לבחור באיש מקצועי ואמין.

אולם, כיצד תדעו כי המנעולן שבחרתם בו אכין אמין ופועל לפי החוקים והכללים? אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר ולהסביר לכם את

הכללים שחלים על מנעולנים.

ההסבר דרוש כדי שתוכלו לדעת לבחור מנעולן אמין שפועל לפי החוקים הרלוונטיים למנעולנים.

 

הסמכה להפיכה למנעולן מן המניין

אדם שרוצה להפוך למנעולן, מחויב לעבור הסמכה בנושא. ההסכמה צריכה להתבצע באחד ממוסדות ההסכמה למנעולנות, כדי שתחשב להסמכה ראויה. בהסמכה המנעולן לומד את כל הדברים אשר הוא צריך לדעת כדי לתת שירות מקצועי ואמין. בין היתר – התקנה ופריצה של מנעולים (וגם כספות כמובן), שיכפול של מפתחות וכמובן גם נושאים חדשניים יותר כמו קידוד מנעולים דיגיטליים.

בסופו יש יום, לא רק ההסמכה היא החשובה, יש לזכור שצריך להסתכל גם על שנות הניסיון של המנעולן. מנעולנים בבאר שבע יוכלו לספר לכם שירות של אדם בעל ניסיון עם ההסמכה המתאימה והחוקית.

 

האם האכיפה מתבצעת

כיום, אף גוף ממשלתי לא בודק אם יש אכיפה אחר הדרישה להסמכה. כך, שבפועל ישנם אנשים רבים בשוק המנעולנות שלא עברו הסכמה כלל. תוכלו לבצע בדיקה עצמית ולשאול את המנעולן שאתם מזמינים אם עבר הסמכה, כך שתדעו לבחור בו ולהזמין אותו לעבודה בביתכם. למנעולן אמין ומקצועי: https://www.vitali-locks.co.il

 

איך בכל זאת נבחר מנעולן

בגלל שאין אכיפה, נוכל לבחור את המנעולן לפי דרישות שנציב לעצמנו. להלן כמה אפשרוית שלפיהם ניתן לבחור.

המלצות – מנעולן עם המלצות הוא מנעולן אמין יותר שנוכל לסמוך עליו. אם אנשים יצאו מרוצים וקיבלו שירות מקצועי, ככל הנראה נקבל גם אנחנו שירות מקצועי ומדויק.

ותק – אדם עם ותק במקצוע, הוא בעל ניסיון, ולכן התמודד כבר עם בעיות רבות ולא הרבה דברים יפתיעו אותו. לכן, אם אתם רוצים ללכת על בטוח, בחרו אדם עם ניסון במקצוע, שיוכל לעזור לכם בכל בעיה שתצוץ, וגם הבעיה הקשה ביותר לא תרתיע אותו ויפתור אף אותה.

תעודת הסמכה – אל תהססו לשאול את המנעולן אם יש לו תעודת הסמכה. כפי שכבר הסברנו לעיל, אין סיבה שלא תבצעו רגולציה עצמית ותבחרו את מי אתם מכניסים לבית שלכם לעזור לכם לפתור את הבעיות.

זמינות – אם אתם צריכים מנעולן בשעה שאינה רגילה, תצטרכו לחפש מנעולן בעל זמינות גבוהה. וכך, גם אם תתקעו בפעם הבאה תדעו שמנעולן זה יהיה זמין לכם ויוכל לעזור לכם. בחירת מנעולן עם זמינות בפעם הראשונה זו בחירה משתלמת לפעמים הבאות שתצטרכו לבחור במנעולן.

לסיכום, אתם יכולים לבחור בעצמכם את המנעולן שיגיע אליכם הביתה. אל תהססו לשאול שאלות שיעזרו לכם לבחור איש מקצוע אמין, שיעזור לכם לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר.

איש משפט

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני