למה חשוב לקחת עו”ד פלילי קרוב למקום המגורים

זה ידוע שצריך להסתייע בעו”ד פלילי בהקדם האפשרי, אבל יש עניין שפחות מדברים עליו בנושא. הכוונה היא כמובן לבחירה של עורך דין פלילי שנמצא בקרבת מקום המגורים שלכם. מדובר בסוגיה שעולה לאחרונה בקרב המתעניינים בעורך דין מסוג זה, והדבר הביא אותנו לעצור את שגרת היום יום שלנו ולכתוב על כך מדריך מקוצר וממוקד שיאפשר לכם לדעת למה מדובר בעניין חשוב מאוד.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים כעת לאחר שמצאנו את עצמנו זקוקים לעזרתו של עורך דין פלילי. לא נאריך בדברים, אלא רק נציין בקצרה ונאמר שמבלי ששמנו לב, עברנו על החוק כשנהגנו ברכב. מדובר בעבירה מזערית, אך בכל זאת, היא נחשבת מבחינת החוק לעבירה פלילית לכל דבר ועניין.

הדבר הראשון שעשינו היה לפנות אל עורך דין שהומלץ לנו על ידי חברים וקיבלנו את ליווי מקצועי ומסור. הבעיה הייתה במרחק. כדי שלא תיפלו בטעות שלנו, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותחפשו עורך דין פלילי שנמצא קרוב למקום מגוריכם.

 

למה חשוב לקחת עורך דין פלילי קרוב למקום המגורים – סיבה מספר 1

חשוב מאוד שתיקחו את שירותיו של עורך דין פלילי שנמצא בקרבת מקום המגורים שלכם כדי שתוכלו להיות בטוחים שתוכלו להגיע אליו בקלות. אנחנו למשל מצאנו את עצמנו נוסעים מדרום הארץ עד לצפונה כדי להגיע לפגישה שנקבעה לנו. ראוי לציין כי בעקבות העבירה שביצענו, מצאנו את עצמנו ללא רישיון.

כך שהיינו צריכים לנסוע במונית את כל הדרך. אנחנו לא צריכים לספר לכם שמדובר בעניין שלא משתלם בעליל. כך שאם אתם מתגוררים למשל בחיפה, כדאי שתחפשו עורך דין פלילי בחיפה, אם אתם גרים בפתח תקווה, תחפשו עורך דין בפתח תקווה וכן הלאה.

הכר את הפליליסטים
אלעד
אלעד​ - יוצא פרקליטות מחוז ת"א
נעם
נעם - בעל מעל 25 שנות ניסיון
נדב
נדב - תובע עירוני לשעבר
אהרון
אהרון - יוצא הפרקליטות והשב"כ

 

למה חשוב לקחת עורך דין פלילי קרוב למקום המגורים – סיבה מספר 2

הסיבה השנייה היא כדי שתוכלו להיות בטוחים שעורך הדין שלכם יהיה זמין לכם לכל עניין וצרה. כך שאם אתם מוצאים את עצמכם זקוקים לשירותיו גם בשעת לילה מאוחרת, הוא יוכל להגיע למקום באופן המהיר ביותר וללא עיכובים. אם תעשו את הטעות שאנחנו עשינו, ותקבעו עם עורך דין שנמצא במרחק 100 קילומטר מכם או יותר, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב לא טוב בלשון המעטה.

 

תהיו חכמים – תבחרו בעורך דין קרוב

כפי שאתם יוצאים לבצע קניות בסופר שנמצא בקרבת הבית או כפי שאתם בוחרים ללכת לחדר הכושר שנמצא בקרבת הבית או המשרד, כך אתם צריכים לבחור את עורך הדין שלכם. בחירה שכזו צפויה להשפיע על המשך ההליך המשפטי שלכם וחשוב מאוד שתהיו מודעים וערוכים אליה.

אם יש לכם חברים שזקוקים לסיוע משפטי פלילי, כדאי שתעבירו להם את המדריך הנוכחי ותיידעו אותם כי עליהם לבחור בעורך דין קרוב אליהם גיאוגרפית.

פטיש

רוצה לשלוח את המאמר לחבר?
שתף בוואטסאפ
אודות המחבר
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא עריכת דין
העונש על האזנות סתר

האזנת סתר אסורה כוללת כל הקלטה או העתקה של שיחה ללא ידיעת האנשים הנמצאים בתוכה. מותר לאדם להקליט כל שיחה בה הוא משתתף והדבר לא

קרא עוד
מהו חוק הגנת הפרטיות?

חוק הגנת הפרטיות מתבסס על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו המעניק לכל אדם באשר הוא את הזכות לפרטיות מוגנת. הפגיעה בפרטיות מהווה עוולה נזיקית אשר

קרא עוד