טיפים לפרסום משרד עורך דין

מה שבעבר היה משהו לא כל כך פשוט וברור, היום קל מתמיד, הינה כמה דרכים ודברים לדעת בנוגע לפרסום משרד עורכי הדין שלכם.

לפני כל צעד, דעו את המגרש, תבינו מה האמצעים, ומה יהיה הכי נכון בשביל העסק שלכם.

 

מרחב האינטרנט

לשכת עורכי הדין מכווינה כללים שונים מבחינת תחום הפרסום והשיווק, והמרחב האינטרנטי הפך להיות מקום מתאים לביצוע קידום עורכי דין. ענף המשפט הפך פופולארי מאוד ברשת, ואנשים אוהבים ויכולים לקבל מידע משפטי בקלות בכמה לחיצות כפתור. המרחב האינטרנטי אוצר בתוכו חוקים ותקנות, פסקי דין, פורומים ושאלות, ואפילו פנייה ישירה לעורכי דין.

 

חברות שיווק דיגיטלי

ישנן חברות שיווק דיגיטלי שכל עיסוקן זה בתחום המשפטי, מכיוון שכבר עורכי דין רבים מבינים את משמעות הנוכחות הדיגיטלית ברשתות, חשוב להיעזר במה שהעולם הזה מציע. חברות שיווק דיגיטלי עושות מחקר מקיף ובדרך כלל יבואו גם עם ניסיון בתחום מסוים על פיו כדאי שתבחרו את חברת השיווק שתעבדו איתה, והם יוכלו לעזור לקידום המשרד שלכם.

 

יצירת ייחודיות

עקרון חשוב בפרסום משרד עורכי דין, יהיה לייצר הבדלה וייחודיות, אנשים לא מבינים ויודעים בדרך כלל את ההבדלים בין משרדי עורכי הדין ותחומי העיסוק. לכן חשוב לשים דגש בפרסום המשרד שלכם על התחום הספציפי, והשירותים הספציפיים שאתם מציעים ומבינים בהם. הפרסום המדויק מייחד אתכם ומעלה אתכם כאשר יחפשו את השירותים הללו.

 

כללי האתיקה

כמובן שבשיווק משרד עורכי דין חשוב לדעת את הכללים של מה מותר ומה אסור.

  • כבוד – בעת הפרסום למשרד עורכי דין אסור לפגוע בכבוד המקצוע ומכך אסור שתהיה הטעייה או פגיעה בציבור .
  • לא בכל מקום – כאשר אתם מפרסים את משרד עורכי הדין שלכם, כמובן שניתן לפרסם באתרים שונים וברשתות החברתיות, אך אסור לפרסם באתרים שמציגים תוכן פוגעני, אלימות, פורנוגרפיה ואסור לפרסם לקטינים או חלונות קופצים.
  • בלי שכר – כלל נוסף, זה שבתוך מלל שיווקי, אסור לאזכר ענייני שכר טרחה.
  • מאמרים ותפקידים – מותר להציג מידע אודות ספרים, מאמרים ועבודת מחקר של עורכי הדין בפרסום המשרד. ומותר לפרסם על תפקידיהם הציבוריים שמילאו באירגוניים משפטיים בעבר.
  • וידיאו – גם מותר לפרסם סרטוני תדמית, פרסום באמצעות וידיאו, מהפכה אמתית ששינתה את הענף, כמובן שצריך שהסרטונים הללו יהיו ענייניים וברורים בנוגע לנושא השירות אותו מציעים.
  • לקוחות – כן מותר לציין שמות שלב לקוחות אם יש הסכמה בכתב בנוגע לכך, אסור להציע טובות הנאה כתמורה.

 

שיטות שיווק אפקטיביות

בסופו של דבר יש המון שיטות, מקידום בגוגל, לפרסום תכנים, מילות מפתח ועזרים חיצוניים. גם בעזרת מומחים, וגם בהשקעה בעצמכם, תוכלו לעשות מה שצריך כדי לקדם את המשרד שלכם. כנראה שהמקומות הטבעיים יעבדו באופן הכי אפקטיבי, תוכן וקישורים שמציגים אתכם באופן חזותי ומדויק, יובילו לכך שיכירו אתכם וימצאו אתכם בקלות.

משקל

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני