3 טיפים למעבר תהליך גירושין בצורה תקינה

לפעמים נדמה שזוגות שעוברים את הליך הגירושין מתחלקים ל-2.

אלו שעוברים את ההליך בצורה תקינה ואלו שעוברים את ההליך באופן לא קל שמתגלה בסופו של דבר כאינו תקני.

במדריך הנוכחי נציין בפניכם את 3 הטיפים שאתם חייבים להכיר כדי שתוכלו לעבור את הליך הגירושין באופן התקין ביותר.

הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החשוב בנושא.

 

כמה מילים על האנשים שמאחורי המילים

את המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב בגפנו והתייעצנו עם כמה גורמים שונים שסייעו לנו. מדובר בגורמים הבאים:

  • זוגות שעברו לאחרונה הליך גירושין באופן תקין
  • זוגות שעברו לאחרונה הליך גירושין באופן שאינו תקין
  • עורכי דין שליוו זוגות שעברו את שני סוגי הליכי הגירושין

בחרנו להסתייע בגורמים אלו בגלל שאנחנו מאמינים שהם יוכלו לתת לנו את המידע המעמיק והחשוב ביותר בנושא. כעת, לאחר שסיימנו לכתוב את המדריך, אנחנו יודעים שזו הייתה בחירה נבונה.

 

טיפ מספר 1 למעבר הליך גירושין בצורה תקינה – בחירה נכונה של עורך דין

הכול מתחיל ומסתיים במשרדו של עורך הדין. בחירה בעורך דין שאינו בקיא בתחום או שאינו מומלץ, עלולה להוביל אתכם למקומות לא טובים(כלומר, אתם עשויים לגלות בסופו של דבר שאתם נמצאים בהליך גירושין שמתבצע בצורה שאינה תקינה). לכן, אתם צריכים לשים לב שאתם פונים אל עורך דין שבקיא בתחום כמו למשל יריב וינצר עורך דין גירושין ומגשר  ששמענו עליו לא מעט מילים טובות במהלך איסוף הנתונים מהגורמים שצוינו לעיל.

 

טיפ מספר 2 למעבר הליך גירושין בצורה תקינה – ליווי על ידי פסיכולוגים

מסתבר שלא כולם יודעים שחשוב מאוד לעבור את הליך הגירושין תוך ליווי קבוע של פסיכולוגים שנותנים שירות עבור כל אחד מבני הזוג בנפרד. לא פעם, הליך גירושין מגיע למקומות לא טובים בגלל שכל אחד מבני הזוג נבצר בעמדתו במטרה להרע לצד השני. ליווי של פסיכולוגים עשוי להוביל להליך קל יותר וכמובן תקין, מכיוון שהליך זה מלווה גם על ידי עורכי דין טובים שבקיאים בתחום.

 

טיפ מספר 3 למעבר הליך גירושין בצורה תקינה – לא להחליף עורך דין באמצע

לא פעם אנחנו שומעים על בן או בת זוג שבוחרים להחליף את עורך דינם באמצע הליך הגירושין עצמו. הדבר מוביל לא פעם לבעיות וקשיים שעשויים לגרום להליך להתבצע באופן שאינו תקין. שכן, עשוי לקחת זמן מה עד שעורך הדין החדש יכיר בכל העובדות והמקרים שנוגעים לתיק הגירושין. כידוע, חוסר היכרות מעמיק בנושא עשוי להוביל לא פעם להובלת ההליך אל מקום שאינו נכון עבור בני הזוג.

 

כמה מילים לפני סיום

כעת ידוע לכם מהם 3 הטיפים שיאפשרו לכם לעבור את הליך הגירושין שלכם באופן תקני. היצמדו לטיפים אלו ותשיימו אותם כדי שתוכלו לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר.

טופס וטבעות

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני