הכירו את עבירות המשפט הפלילי החמורות ביותר

כאשר אומרים עבירות המשפט הפלילי בהכרח מתכוונים למי שמפר את החוקים במדינת ישראל. העונשים לרוב הם קנס גדול, עבודת שירות, אך בעיקר עונש מאסר או לחלופין מאסר על תנאי, כמו גם אובדן רישיון הנהיגה ושלילת כל מיני זכויות. 

מרבית הפשעים טומנים בחובם אף מעשה והן מצב נפשי כל שהוא, כאשר מדינת ישראל נאלצת להוכיח כי הנאשם בפשע הפלילי ממש התכוון למעשים שלו, ובשל כך פגיעה בשוגג בפלוני אלמוני לא תיחשב בתור תקיפה, אבל פשעים כאלו ואחרים דורשים רק פזיזות, תוך כדי התעלמות מסיכונים ניכרים של סכנה לסביבה. באם תיטיבו לקרוא את המאמר הזה למן ראשיתו ועד לסיומו, תגלו “על הדרך” את – הכירו את עבירות המשפט הפלילי החמורות ביותר…

 

מדוע כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי?

כשמעוניינים לנצח בקרב, לוקחים פשוט חיילים לשטח ולא מורים, וזאת בגלל שהראשונים מבינים בסביבת הקרב. לפיכך, עורך דין פלילי מעולה הוא מומחה למשפט הפלילי, הוא למד ועסק בתחום זה כבר כמה שנים. הוא מכיר לעומק את המערכת המשפטית, ויכול לבנות עבורכם תיק מוצק. הוא יעריך את העובדות שבמקרה שלכם, מתוך איסוף כל העדויות, וכן מציאת פרצות לטובתכם.

חלק מהניצחון בקרב בא לידי ביטוי בהבנה מי הינם בדיוק המשתתפים בשדה הקרב. אף הסיכויים להביא לכדי זיכוי יותר גבוהים כשמבינים כיצד שדה הקרב פרוש. במשפטים פליליים הכרחי הבנה מעמיקה של שני צדי המתרס, לרבות עורכי הדין והשופט. במידה ולא תקבלו ייצוג משפטי הולם, יש להניח כי תיבלעו בכל הסבך של המערכת המשפטית, ותצאו עם ידכם על התחתונה.

 

במה באים לידי ביטוי עבירות המשפט הפלילי החמורות ביותר כנגד אנשים?

כאשר חושבים על עבירות המשפט הפלילי החמורות ביותר, יש להביא בחשבון את הפשעים כנגד בני אדם, אשר מסבים לפגיעה נפשית או לפגיעה פיסית באנשים אחרים. אפשרי לחלק זאת לשתי צורות קטגוריות מובילות – כל מיני פשעים אלימים, או רצח. כאשר הפגיעה הפיסית באנשים היא מאוד קשה, עד לכדי גרימה של מוות של בן אדם, אפשר להאשים את הנאשם בפשע בכל אחד ממספר סוגי רצח, כמו לדוגמה – הריגה מרצון או אפילו רצח בכוונה תחילה.

הכר את הפליליסטים
אלעד
אלעד​ - יוצא פרקליטות מחוז ת"א
נעם
נעם - בעל מעל 25 שנות ניסיון
נדב
נדב - תובע עירוני לשעבר
אהרון
אהרון - יוצא הפרקליטות והשב"כ

 

איזה שני סוגי עבירות המשפט הפלילי הכי חמורות צריך להכיר?

הסוג הראשון של עבירת משפט פלילי חמורה שצריך להכיר הוא פשע כנגד רכוש, שלרוב כרוך בהתערבות של רכוש של צד אחר. חרף העובדה שהוא עשוי להיות כרוך אף בפגיעה נפשית והן בפגיעה פיסית, סוג זה של עבירה חמורה גורם בפרט למניעת השימוש או להנאה מרכוש שלא שלכם. המון פשעי רכוש נחשבים לעבירות גניבה לפני הכול, כמו למשל – גניבת מכונית או גניבת מוצרים מחנויות, וכולי.

פשעי אינצ’ואטה מכוונים לפשע שהתחילו בביצועו, אבל אין השלימו אותו, ולמעשים אשר עוזרים לבצע פשע שונה. פשעים מסוג זה מחייבים יותר מאדם שפשוט מתכוון או מייחל לבצע פשע, ובמקום זאת הוא נוקט צעד מהותי לקראת ההשלמה של הפשע שלו, כדי להימצא אשם בדין. פשעי אינצ’ואטה כוללים, למשל – ניסיון, עזרה וקשירת קשר.

עורך דין פלילי

רוצה לשלוח את המאמר לחבר?
שתף בוואטסאפ
אודות המחבר
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא עריכת דין
העונש על האזנות סתר

האזנת סתר אסורה כוללת כל הקלטה או העתקה של שיחה ללא ידיעת האנשים הנמצאים בתוכה. מותר לאדם להקליט כל שיחה בה הוא משתתף והדבר לא

קרא עוד
מהו חוק הגנת הפרטיות?

חוק הגנת הפרטיות מתבסס על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו המעניק לכל אדם באשר הוא את הזכות לפרטיות מוגנת. הפגיעה בפרטיות מהווה עוולה נזיקית אשר

קרא עוד