ההיסטוריה הפלילית של רמלה

בימים האחרונים מצאנו את עצמנו מקבלים פניות רבות מצד גולשים שמתעניינים להעתיק את מקום המגורים שלהם אל מרכז הארץ. לדבריהם, הם בחרו לבדוק פרטים ברמלה בגלל ששם יש להם חברים וקרובי משפחה. הם פנו אלינו כדי שנציג בפניהם את כל הפרטים שאנחנו יודעים על ההיסטוריה הפלילית של רמלה. אנו מוכרחים להודות שהתלבטנו אם להוציא מדריך בנושא או שלא, וכשהבנו שיש לכך דרישה גבוהה, הפסקנו להתלבט והוצאנו את המדריך הנוכחי.

 

תכירו את המדריך שיציג בפניכם את ההיסטוריה הפלילית המעניינת ביותר של רמלה

אז כפי שאתם כבר יודעים, החלטנו להיענות לבקשה של גולשים רבים ולכתוב מדריך שיציג את ההיסטוריה הפלילית של רמלה. שכן, הבנו שמדובר במשפחות רבות שרוצות לקבל מידע אודות רמלה של פעם. הרי היום, העיר הרבה יותר מתונה. מי שמתגוררים בה יכולים לומר לכם כי הפשיעה ירדה באופן משמעותי. הבנו שמדריך שכזה יכול להציג בפני כל המתעניינים את רמלה של פעם ולהבין על הדרך, שזו באמת רמלה אחרת, שונה מזו שקיימת כיום. יצאנו לפגוש כמה מקומיים שמכירים את העיר כבר שנים וביקשנו לשמוע מהם את הסיפורים הפליליים המעניינים ביותר. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות להם על שסייעו לנו. שכן, בזכותם, ריכזנו מידע מעניין שהעשיר גם אותנו.

 

תכירו את המקרה הפלילי הנבחר ה – 1

בשנת 2017 היה מרדף אחר חשוד. אותו חשוד נסע ברכבו עם בתו הקטנה והוא בחר לעצור את הרכב בצד, לאחר שניידות של משטרה רדפו אחריו. הוא השאיר את הרכב מונע כשהילדה ישבה במושב האחורי והתחיל לרוץ מהמקום. לאחר שהשוטרים תפסו אותו, הם גילו שהוא העלה משרדים באש לאחר שרב עם מנהל המשרד. מדובר במקרה שפורסם לראשונה באתר yad eliyahu שמרכז במקום אחד את כל חדשות רמלה.

 

תכירו את המקרה הפלילי הנבחר ה – 2

המקרה השני אירע בשנת 2010 במרכז העיר. אז נתפס בעת מעשה, אדם שצפה בנשים בזמן שהן הסתובבו ערומות בביתן. מדובר במי שהשתמש באמצעים מתקדמים כדי לתפוס את אותן נשים בעין המצלמה. לאחר מכן, הוא סחט את הנשים הללו ואמר שאם הן לא ישלמו כופר, הוא יפיץ את התמונות ברחבי הרשת.

 

רוצים לקרוא פרטים נוספים על ההיסטוריה הפלילית של רמלה?

אם אתם מכירים את רמלה, אתם וודאי יודעים שיש לה היסטוריה פלילית עשירה. כזו שאי אפשר באמת לרכז במדריך מקוצר שכזה. אנו ממליצים לכם להיכנס אל אתרי חדשות שעוסקים ברמלה (ויש לא מעט כאלו). שכן, שם, תוכלו לקרוא את כל הכתבות עם המקרים הפליליים שאירעו בעיר עם השנים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שריכז בפניכם את ההיסטוריה הפלילית של רמלה על רגל אחת. אנו מאחלים לכם שלא תיתקלו במקרים שכאלו בעיר שמשנה את פניה בתקופה האחרונה.

סמל משפטי

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

כיצד לפעול נכון לאחר תאונת דרכים

תאונות דרכים הן אירועים שכיחים שעלולים לגרום לפציעות, נזקים כלכליים ואף אובדן חיי אדם. חשוב מאוד לדעת כיצד לפעול נכון מיד לאחר קרות תאונת דרכים,