אלו טפסים צריך על מנת להגיש תביעת ביטוח

הביטוחים השונים מקיפים אותנו מכל עבר ואנשים רבים מוצאים את עצמם מבטחים ומבוטחים כמעט בכל תחום בחיים, במקרי הצורך בהם אנו באמת משתמשים ומזדכים על הזכויות עליהם אנו משלמים לאותם הביטוחים יש לתבוע אותם על מנת לקבל את הכיסויים הכספיים המותאמים. מה

צריך עבור תביעות אלו?

 

אילו תביעות ביטוח קיימות?

כל פוליסת ביטוח שהנכם רוכשים בין אם היא חובה או רשות, גדולה או קטנה ניתן לתבוע במקרה הצורך כי הריי לשם כך אתם משלמים. כדי שאם יגיע עת בו תחוו פגיעה מכל סוג – רפואית גופנית, נזק לרכוש ונכסים, רשלנות מקצועית וכו'… תוכלו להשתמש בשירותיהם של חברות הביטוח ולקבל את הכיסויים להוצאות שכרוכות בפגיעות אלו. את התביעות מומלץ לעשות יחד עם עו"ד תביעות ביטוח עכשיו המציעים שירותים של עורכי דין המתמחים ומנוסים בדיוק בתביעות מהסוג הזה.

 

למה צריך עו"ד לתביעות ביטוח?

אם הפגיעה המדוברת השפיעה על התפקוד שלנו ואם לא, תביעות מהסוג הזה עלולות להיות מורטות עצבים ואפילו לא אפשריות עבור מי שאינו מכיר את התהליכים ואת הגופים הפועלים, נדרשות הוכחות ולפעמים אף הגעה לבית משפט. עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח מכיר את הנהלים ואת הצורה בה הדברים עובדים ויביא לתהליך יעיל יותר עם תוצאות שתואמות את המצב ואת הפוליסה שנרכשה מכספכם לעת צרה.

 

אילו טפסים יש להגיש?

בכל תביעת ביטוח הטפסים משתנים בהתאם למקרה ולפוליסה, הנה מספר דוגמאות –

  • בתביעת ביטוח רכב לאחר תאונת דרכים יש להגיש אישור משטרתי על תאונת הדרכים, צילום של תעודת ביטוח החובה של הרכב שבו נסע מי שנפגע מהתאונה, אישור רישיון נהיגה בתוקף, תיעוד רפואי מלא, פירוט הנזק שנגרם לרכב או דוח שמאי מוסמך, תלושי שכר וכמובן קבלות שמעידות על הוצאות רפואיות.
  • בכל תביעה בתחום הקניין – דירה, נכסים, רכוש ועוד – יש לזמן שמאי שיעריך את עלות הנזק שנעשה.
  • בכל תביעה בריאותית יש להגיש מסמכים רפואיים המציגים את הבעיה ואת ההשלכות שלה על התפקוד היום יומי של התובע.

 

אילו ביטוחים קיימים חוץ מביטוח בריאות ורכב?

אלו הביטוחים המוכרים לכולנו מכיוון שהם ביטוחי חובה, ביטוח בריאות נכלל בתוך דמי ביטוח לאומי שכולנו מחויבים בהם, בדיוק כמו ביטוח בסיסי חובה לכל מי שמחזיק ברכב. מלבדם קיימים אין סוף ביטוחים פרטיים המציעים פוליסות לכל תחומי החיים – ביטוח תלמידים, תאונות אישיות, עסקים וחברות, מנהלים, ביטוח חו"ל, חבות מוצר, ביטוח משכנתא והרשימה עוד ארוכה.

 

לסיכום

עם תחילת התהליך והגשת הטפסים שאת רובם ניתן להגיש באופן מקוון צרו קשר עם חברת עו"ד תביעות ביטוח עכשיו וקבלו ליווי מקצועי לאורך כל הדרך שבוודאות יקל ויעזור למצוא ולשלוח את הטפסים בצורה הנכונה ביותר על מנת לקבל את המענה המתאים.

זכוכית מגדלת

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני