איך תדעו על מה אתם חותמים כאשר משכירים רכב יוקרה בדובאי

ברומא התנהג כרומאי ובדובאי תהיה שיח'. טוב, אולי שיח' אנחנו לא היה, אבל אם כבר דובאי, מוטב שנהנה מכל מה שיש לדובאי להציע לנו. מה היא מציעה לנו, אתם שואלים? אירוח ברמה הגבוהה ביותר, בכל ההיבטים האפשריים.

 

בתי מלון יוקרתיים? טופ. אוכל גורמה? טופ. רכבים מפוארים? טופ טופ טופ. ממש טופ גאן מה שהולך לנו כאן.אבל אם נעזוב לשנייה כל התבדחות אפשרית, נאמר שאם תמיד חלמתם לנהוג ברכב יוקרה של ממש – דובאי היא המקום לעשות זאת. אפילו המשטרה פה נוסעת על רכבי יוקרה כידוע.נפלא, אבל איך זה עובד, כל עניין השכרת רכבי יוקרה בדובאי? בסדר, אנחנו נספר לכם. רק תשימו חגורה.

 

 רישיון נהיגה לא שוכחים

כמות הפעמים שאנשים הגיעו לחו"ל וגילו אחד מבין שני דברים – הם שכחו את הרישיון שלהם בבית (באסה רצינית) או שהם לא חשבו שאת הרישיון שלהם צריך להפוך לבינלאומי (באסה כפולה).אז רוצו כבר עכשיו לסניף סופר פארם הקרוב, שבו יש עמדה של שירותים לציבור ותטפלו בעניין תיכף ומיד.

 

 רכב מזמינים מראש

בכל מה שקשור לחו"ל, מוטב לא להשאיר את הדברים לידי המקרה. זה נוגע לתחום תכנון הנסיעה וגם לתחום השכרת רכב.אנחנו לא מתיימרים להגיד לכם, שאם תשכירו רכב מראש, תקבלו מחיר זול באמת. מחיר זול זה לא הולך להיות לא משנה מה. אבל כן תוכלו לחסוך כמה שקלים על השכרת מראש. ואולי אפילו יותר מרק כמה.

 

 מוודאים מה גובה מסגרת האשראי

כל רכב שמשכירים, דורש שתשימו פקדון עליו. הפקדון מגיע בצורה של חסימת סכום מסוים במסגרת האשראי שלכם ושחרור הסכום עם החזרת הרכב (לא תמיד מיד).כדאי לוודא שמסגרת האשראי שלכם מאפשרת לקחת את הפקדון עבור הרכב ולא מסיימת לכם את כל המסגרת, עוד לפני שהתחלתם את הטיול.

 

 רכב יוקרה זו לא יונדאי איי 10 שיש לכם בבית

כן, זה עדיין רכב ויש לו 4 גלגלים והגה. אבל בואו לא נשקר לעצמנו – יש רכבים ויש רכבים. וכדאי להיות סגורים על כך שאתם יודעים לנהוג ברכב היוקרה שזה עתה השכרתם. תבדקו מה האפשרויות של הרכב אל מול המגבלות שלו ותהיו בטוחים שהבנתם את כל מה שעליכם להבין לפני שמתחילים בנסיעה.

 

 רכב יוקרה – אקסטרה זהירות

לא חונים צמוד לכלום, לא אוכלים, לא שותים ולא נושמים ברכב. כמובן שהגזמנו, אבל הבנתם את הרעיון.

 

 חותמים על חוזה להשכרה רק לאחר שקראתם הכל

בעיקרון סעיף זה תקף לכל דבר שתחתמו עליו אי פעם, אבל במקרה של רכב יוקרה קוראים ביתרת זהירות ומוודאים שהכל ברור.קראתם, הבנתם, חתמתם? נשאר פשוט להנות מהנסיעה ברכב שכבר לא בגדר החלום.

מכונית יוקרה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא