איך לעצב משרד עורכי דין?

עיצוב משרד עורכי דין דורש תכנון חכם בהתאם לכמה פרמטרים בסיסיים: הצורך בדיסקרטיות לצד דרישה לחללי דיון משותפים, עיצוב בקו נקי ומאופק המשדר אחריות, רצינות ומקצועיות וכן ארגון החלל במטרה למצוא חללי אחסון מרווחים. 

עיצוב נכון של משרד עורכי דין הינו תהליך משתף אנשי מקצוע שונים ושיתוף פעולה צמוד של הלקוח במטרה ליצור חלל עבודה ופגישות המשרת היטב את מטרות המשרד. קראו על כללי העיצוב והתכנון האלמנטריים למשרד עריכת דין.

 

חלל משרדי לעריכת דין – נקודות חשובות בעיצוב

מכבדים את הצורך בדיסקרטיות, נותנים מקום לשיתוף

בעיצוב משרד עורכי דין יש צורך להביא לידי מימוש צרכי שונים ואף מנוגדים. מצד אחד יש לדאוג לתכנון חללים סגורים לפגישות לקוח דיסקרטיות בדלת סגורה לצד הצורך בחללים המיועדים לישיבות צוות ולפגישות עם מספר גורמים מקצועיים. לצורך כך מומלץ לייחד חללים לעורכי דין באופן פרטי לצד חללי חדרי ישיבות ודיונים המכילים מספר רב יותר של נוכחים.

כך אתם נהנים מחללים פונקציונליים המתאימים לפגישות אישיות בקונספט של "אחד על אחד", לצד חללי ישיבות המערבות עורכי דין וללקוחות בועידות מורחבות יותר.

משרד עורכי דין

משרד עורכי דין – שומרים על איפוק, מכניסים גוון

משרד עריכת דין הוא לכל הדעות חלל עסקי האמור לשדר אמינות, רצינות ואיפוק. לצד זאת, מעצבי משרדים מציינים כי גם במשרדי עריכת דין יש מקום להכניס גוון ועניין כדי לשבור את המעטה הנוקשה העשוי לדבוק לתדמית עורך הדין.

לצורך כך ניתן לתכנן חלונות גדולים במרחב המשרדי שיתנו צבע, נוף ועניין בשגרתיות השוחקת, ניתן גם לזרוק צבע בפינות עניין שונות כמו בפינת הקפה או בקירות חדר ישיבות לצורך קבלת השראה ושבירת קרח. בנוסף, תוכלו לתלות תמונות שונות שיחדדו את המסר אותו המשרד מעוניין לשדר ובמקביל יספרו גם על הפן האנושי של המקום.

משרד עורכי דין

משרד עורכי דין – לא מתעלמים מסוגיית האחסון

מלבד בעלי מקצוע אנושיים ולקוחות אנושיים אף הם, מכיל משרד עורכי דין תכולה רבה של ניירת, טפסים, תיקי לקוחות וקלסרים וכן ריהוט משרדי רב ומכשור כגון: מדפסות, מחשבים, מגרסת נייר ועוד. כל הציוד הזה מוכרח להתאכסן היכן שהוא. בתכנון משרד עורכי דין מקדים יש לשלב מקומות וחללי אחסון ייעודיים. מומלץ לרכוש ריהוט משרדי בהתאמה אישית לניצול מקסימלי של שטח המשרד.

 

עיצוב משרד עורכי דין – מיתוג הנכון זה שם המשחק

מעצבים משרד עורכי דין? באמצעות עיצוב פנים מקצועי, מדויק ומכוון מטרה, תוכלו ליצור חלל ייצוגי, בעל חזות מרשימה, אלגנטית ואמינה. ייצור חלל מחושב באמצעות תאורה מתאימה, פריטי נוי תואמים ועמדת קבלה ידידותית יהפכו את עיצוב המשרד למיתוג שיניב רווחים עבור משרד עורכי דין, כעסק שנותן מענה אמיתי ללקוח ומביא ערכים של מקצועיות, ניסיון וותק.

משרד עורכי דין

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני