איך חוקר פרטי יכול לזכות אותך מעברה פלילית

חוקר פרטי בשונה ממה שרבים חושבים הוא לא דמות בדיונית כשרלוק הולמס העסוק בפתרונות חידות ותעלומות ומעקבים אחרי אויבים ונבלים. תפקידו של החוקר הפרטי הוא לאסוף מידע וראיות ולתעד אותן כחלק מחקירה אשר הוא מבצע בנושא מסוים, חוקרים פרטיים מתחלקים לכמה סוגים כאשר כל אחד מהם חוקר תחום אחר. החוקר הפרטי כמובן מבצע גם מעקבים כחלק מחקירתו ומאפשר להביא נתונים וראיות שניתן להציג גם בבית המשפט, אז איך חוקר פרטי יכול לזכות מעבירה פלילית? על כך במאמר.

 

לפני הכל מהו בעצם חוקר פרטי?

חשוב לדעת כי על חוקר פרטי להיות בעל רישיון ממשרד המשפטים לעסוק בתחום וכי עליו להיות בעל כל האישורים הנדרשים לכך בכדי לבצע את עבודתו. חוקר פרטי מציע שירות רחב הכולל חקירת רקע של מועמדים לעבודה, הגנה על בעלי עסקים, חקירות מרמרה ופלילים, חקירה כלכלית, מתן מידע עבור שירותי פוליגרף ואף במישור הרומנטי.

מהחוקרים הפרטיים נדרשת דיסקרטיות ויכולת לעבוד בתנאי שטח מאתגרים וכמובן שאופן בו הגורם עליו מבצעים את החקירה לא יגלה זאת וישבש את מהלך החקירה.

 

כיצד חוקר פרטי משתלב בחקירות פליליות?

לעתים אנשים נקלעים למצב בוא הם עומדים תחת איום פלילי וחקירה ובשל העומס על רשויות החוק והאכיפה נוצר מצב שישנם משאבים מוגבלים לטיפול בחלק מהמקרים. לא תמיד תיקים המגיעים למשטרה זוכים לטיפול הראוי כמובן תלוי מה הוא המקרה בחשד לפלילים.

בתיקי עבריינות מין כדוגמת הטרדה מינית ואונס לצערנו יש לא מעט תלונות מהסוג הזה. לכן, בכדי לקבל את הסיוע הנכון למצבכם שכירת שירותי משרד חקירות פרטי יכול להיות פתרון לאיסוף ראיות שבסופו של דבר יכולות לעזור בטיפול התיק שלכם.

 

כיצד חוקר פרטי מסייע בבית המשפט?

חשוב לזכור כי אותן ראיות וממצאים החוקר הפרטי אוסף קבילות בבית המשפט לכן אותם מאגרי מידע שהוא אסף יכולים לסייע לכם בתיקכם. החוקר מתעד ראיות על ידי הקלטות והאזנה ואף תצפיות. לחוקרים פרטיים יש מאגרי מידע חוקיים שהם יכולים לעשות בהם שימוש אשר קבילים בבית המשפט.

החוקר אוסף פרטים על פי הידע המשפטי שלו באופן שמאפשר לו להביא ראיות ומידע שלא היה קיים לפי בזכות השיטות והניסיון שלו ולסייע ללקוחות שלו בהצגתן בבית המשפט בכך לקדמם בתיק לכדי זיכוי בזכות אותם פרטי מידע.

 

לסיכום: לפני שאתם שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי חשוב שתבדקו מולו מהו סוג ההתמחות שלו, ישנם סוגים רבים של התמחויות הן בתחום הרומנטי והן בפלילי. לאחר שווידאתם כי החוקר הפרטי מתמחה בנושא שאתם רוצים לחקור וודאו מהו הוותק והניסיון שלו ואולי אף תוכלו להשיג המלצות. טווח המחירים עבור חוקר פרטי משתנה בין האחד לשני בדקו עם מי מהם קיים חיבור טוב ומציע את המחיר המתאים לכם.

עבירה פלילית

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

אילו מחלות מזכות בפטור ממס הכנסה?

התמודדות עם מחלה קשה היא מטלה קשה ומורכבת בפני עצמה, אך רבים אינם מודעים לכך שהיא עלולה להוביל גם לקשיים כלכליים משמעותיים. ירידה ביכולת התפקודית,