אדיסון ריי – הנערה שהפכה להיות המודל לקידום עסקי בטיקטוק

אדיסון ריי, התחילה כנערה רגילה וממוצעת, אך התקדמה והפכה להיות אחת מאושיות הטיקטוק הגדולות בעולם, עם כ90 מיליון עוקבים. ריי התחילה בתור שחקנית בסרט מצליח של נטפליקס, "יש לו את זה", והפכה להיות מוכרת יותר יותר. הדרך של ריי הייתה מלאה בקשיים ובאתגרים יום יומיים עד שהפכה להיות כוכבת ואושיות רשת, ודרך הסיפור שלה נוכל ללמוד הרבה על פרסום ויצירת תוכן בעולמות הרשתות החברתיות.

 

מה מאפיין אנשים שהצליחו ברשתות החברתיות בכלל ובטיקטוק בפרט?

ההצלחה של אנשים בעולמות הרשתות החברתיות דרך כלל נראית מאוד יפה ופשוטה מהצד, אך לרוב מדובר על שנים של מאמץ ועבודה קשה. רובנו רואים את שגרת היום יום שלהם דרך התכנים שהם מעלים לטיקטוק, אך לא רואים את "מאחורי הקלעים". המאמץ היום יומי להעלות תכנים, הצילומים, העריכה, וכמובן החשיפה לעיני כל לעיתים קשה ומייגעת, והתוצאות מגיעות רק לאחר מאמץ ויגיעה אישית ארוכה כמו בסיפור של אדיסון ריי.

 

איזה תכנים ניתן לקדם בטיקטוק?

בתור בעלי עסקים, הצורך שלכם בפרסום בטיקטוק הוא כמובן לקוחות. וכדי להגיע לאותם לקוחות הדרך לשם היא יצירת תכנים בעלי ערך ומשמעות. לדוגמא אדם המוכר קורס לתזונה נכונה, יכול להעלות הרבה סרטונים על תזונה, ככה שלאט לאט העוקבים יכירו אותו וידעו עליו ועל העסק שלו יותר, ובסוף ירצו לקנות את מה שהוא מוכר, כדי לקבל את הערך שהוא נותן. הרבה בעלי עסקים מפחדים לחשוף ידע ולתת ערך בחינם, אך זהו צעד נכון ויש לעשות אותו בחוכמה, למשל לתת ערך אמיתי אבל לא את כל התמונה, וככה ליצור סקרנות ועניין אצל הלקוח ולגרום לו לרצות להבין בדיוק את הערך השלם.

 

מה מומלץ כשפותחים חשבון טיקטוק לצורך קידום עסקי?

מומלץ לסקרן את הקהל הפוטנציאלי ולתת לו ערך במידה כזאת שזה יסקרן וימשוך אותו ויגרום לו לעקוב אחריך, אך לו לתת לו את כל המידע, שזה מה שבדרך כלל אנשים קונים ממכם. מומלץ לעשות סרטונים קצרים לפי הטרנדים שמופיעים בטיקטוק מדי פעם, ולהקשיב לקהל שמגיב ומבקש סרטונים על דברים מסוימים. מומלץ להעלות הרבה סרטונים אפילו 2 ביום, ולהכניס בהם קריאה לפעולה ללקוח ליצור איתכם קשר.

 

סיכום

הרוב לא יודעים, אבל בטיקטוק ניתן למצוא את כל סוגי הקהלים מכל הגילאים. מה שפעם היה שמי שבטיקטוק הוא רק קהל צעיר, לא נכון כיום, ואפילו מבוגרים נהנים לצרוך את התכנים בטיקטוק וליצור תכנים בעצמם. נסו לתת ערך לאותו קהל ספציפי שאתם פונים אליו ולזרום עם הטרנדים שנמצאים בטיקטוק. סקרנו את הקהל שלכם והעלו הרבה תכנים וסרטונים ככה שדף הפרופיל שלכם יכיל הרבה ידע, ומי שיפגוש אותכם ידע שאתם רציניים בתחום שאתם עוסקים בו.

טלפון

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני